Tråkigt väder

Hello sötisar nu har jag varit dålig igen å inte bloggar på ett tag, är jätte ledsen över det :/

Men det är fredag och molnen e stora på himmelen , Inge kul alls men jag har iaf åkt hem till mamma idag och gått ut med lillan hon blev så glad när jag kom , sötis vovve:) nu e jag påväg in till stan och ska ta en liten eftermiddags fika med världens bästa Sebbe :D

Och lite nyheter då, jag har skrivit in mig på en prova på kurs som är i 12 veckor på folkhögskolan. Det trodde ni aldrig om lilla IG-barnet Maria va :)
Kommer börja i november å testa hur det är att gå på folkhögskola jag behöver ju ändå få upp mina betyg från gymnasiet.

Men det var det maila eller släng in en kommentar om ni vill veta mer el fråga nått :)

Piss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0