Tjabba Tjena Hallå!!


Jag har nu pratat lite med mig själv i hjärnan och kommit på att jag kanske bör böja blogga igen och ta det mer seriöst , men e ju svårt när man inte harnågon bra data och e arbetslös...åh yes livet suger när det är penga brist. 

Men idag har jag jobbat i stallet första gången på länge, Lina kom och gjorde mig sällskap :) blev en del ponnyvarv och en massa trams som vanligt, älskar bara när man tramsar livet blir, hmm vad ska jag säga?...Lite roligare då? Sen blev det hem till mammi och hämta mat och ett par byxor jag fått :) 
Sedan åka ut till värmdö igen, och tro det eller ej trodde aldrig jag skulle göra det men jag drog en dramatenvagn hela vägen från hökis till värmdö den ni  ;) åhh yes jag börjar bli gammal haha. 

Men fuck this shit nu ska jag röka 

Puss och bajs på er gullungar :D <3
 
Tycker vi slänger in en fjortis bild oxå XD hm tagen 2011 när jag och lillasyster hade tråk XD



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0