Tandläkaren

Hej gullungar, sitter på bussen nu mot Slussen skoj skoj, tänkte gå hem en stund och lämna mammas vagn å beroende på vad klockan blir så ska jag försöka hinna upp på soc och lämna papper å se om snålisarna kan ge mig lite pengar så man kan leva.

Vid 3 tiden ska jag till tandis som avbokade igår så idag ska jag till någon som heter Björn :)

Ska även lämna ett brev till Nordea med mitt konto för andra gången, har ju inre fått tillbaka mina skattepengar för Nordea inte gjort som dom ska när dom fick lappen sist asså skicka kontot till skatteverket. Men som vanligt har jag min otur med pengar och inget går som det ska :/

Men det va väl lör just nu, kanske blir ert inlägg senare om hur det gått under dagen :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0