Städ dag :)

Helloj på er sötisar!
Min dag blev inte riktigt som den skulle idag, igentligen tänkte jag åka hem till mamma vid ca 10 tiden å sen till
Stallet å rida lite å sedan vidare till tandläkaren. Men så blev det inte då tandis ringde å sa att hon va sjuk så fick en ny tid imorgon istället :)

Så min dag blev en riktig städdag , började plocka undan i sovrummet och damma av överallt va inte lite dammigt haha, sen plocka undan i resten av lägenheten. Dammsuga, torkagilven å sedan diska och vattna alla blommor :)
Blev även att tvätta mitt upp i allt så de va klart, sen efter ett tag kom Danne hem från jobbet så då blev det middag, potatisbullar med bacon och hemmagjord lingonsylt mumsmums :)

Men ja nu sitter jag och dricker kaffe och tar en cigg precis kollat klart på vänner på tv, haha jag kommer nog aldrig tröttna på det:)

Men ja puss på er

Detta e från igår bara att det ej kom upp :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0