Saknaden

Var länge senjag skrev nu, tiden har gått å blivit lite bättre och sämre, 
Det som e bra är att jag har kommit på vilka mina äkta vänner är och det blev väldigt få kvar...tyvär.


Det som står emot mest nu är min vän mårtens bortgång, jag klarar inte av sorgen och saknaden mer...
Denna förbaskade saknad, det gör så jävla ont att tänka på det varje dag skriver jag ner tankarna och idag blev det här. Ett liv kan verkligen försvinna på bara några sekunder, ta vara på tiden ni har med nära och kära för snabbt kan det ta slut. 

Måten jag kommer aldrig kunna glömma dej eller sluta älska dej, du va en stor del i mitt hjärta som bara du och väldigt få till viste om. Men som vi sa den där vårkvällen som blev våran sista på balkongen det skulle aldrig funka. 
Ibland kännsdet som du står där brevid mig och upprepar vilken film vi ska se, och på vilken sida av sängen vi skulle ligga på. Haha Vi hade kul,riktigt roligt. 
Jag saknar dej min käraste vän Jag älskar dej och kommer verkligen aldrig glömma dej , ditt namn står förevigt i mitt hjärta<3 


R.I.P Världens vackraste Ängel <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0