Jag suger på att blogga!!

Hellu bloggen, jag vet att jag suger på att skriva. Men nu vill jag börja igen haha...undra hur många gånger jag har börjat om på denna blogg igentligen. 
Men skulle verkligen behöva ny data OCH lur så jag kan blogga bättre men e svårt när man e arbetslös och inte känar några pengar. 

Men iaf på Måndag börjar jag på skeppsholmens folkhögskola och ska börja på att plugga upp mina betyg från gymnasiet, jag säger de till er som går sista året nu och ska ta studenten plugga som fan!!! för det är inte kul och gå ut med IG i ämnen du kommer inte långt om du vill vidare. 
Men ska bli väldigt spännande å börja plugga igen har saknat det :P 

Men har inget å säga mer nu vad jag vet. . . åh yes jag suger jag vet!! 


Bebis vove å älskade pluppi <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0