Stalltjänst!

Hej goisar! :) 

Nu er jag i skolan och har fått igång internet på skolan, inte direkt de snabbaste men de funkar iaf så jag kan skriva och kolla älskade facebook, ne e inte alls nörd där :p .

men dagen har varit hal och snöig, dagen börja med att jag skulle böra min jävla väska till skolan seriöst den vägde så mycket att min rygg börja strejka och även mina lungor, kunde knappt andas efter halva vägen till skolan inte direkt de roligaste. Men var riktigt skönt åh komma fram till pendlabarren och slänga av sig väskan. dagen börja med engelska B, var inte alls taggad för att sitta å läsa engelska men men så är ju livet när man pluggar. 
Fortsate med nånting och företagande haha kommer inte ihåg vad de heter :P, men ja där var de typ samma saker som vi alltid gjort med typ räkna nå diagram sak XD. 
sista lektionen var ju roligast då vi hade häst övningar självklart red jag älskade hästen Pirat ,hihi så jävla mysig.
Vi hade lite bommar å litet kryss, lektionen slutade dock lite olyckligt då en av eleverna ramlade av och fick en hov rakt på knät inte så skönt kan jag tänka mig. 

Men ja sen vare ju bara å börja själva stalltjänsten börja med att jag och Zandra i min klass sprang upp och ner till hagarna för att ta in hästarna, va ju inte de roligaste men ja sen vara bara de vanliga borsta, visitera och fodra å självklart göra klart för kvällen. 

Jecca och Bella kom förbi här på kvällen oxå skoj skoj och träffa dom igen, men efter kvälls fikat tog jag och Issa en promenad med Aron och Yoko och pratade om allt som vi hade på hjärtat var mysigt tills vi insåg hur kallt de faktiskt var ute så då blev de hemåt mor barren, När jag kom till barren hittade jag en sovande Jenny som jag tyckte skulle vakna så satte mina kalla händer mot hennes ansikte och hon vaknade så roligt med en litet ryck haha. 

Nu sitter vi i barren hennes mamma har precis varit här med cola, kläder och chocklad så hon överlever veckan haha, men tror inte hennes Cola kommer räcka så länge då hon dricker de 24/7 haha men får köpa ny på onsdag :) 

Men nu ska vi två sova för imorgon ska vi upp klockan 6 och börja ta ut hästar och mocka , usch säger jag bara! 

// Maria 




Här får ni två bilder på mig och Pirat 
och Jenny med sin hund Jeppe (inte bästa bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0