smärta smärta och längtan

Hej sötisar!
Idag så ja har jag haft stalltjänst som jag haft hela veckan men nu äre bara 3 ½ dag kvar, känns jätte skönt! 
Vi var även och handlade idag till helgen efter som vi måste äta när vi bor här ute på landet haha, jag och jenny köpte kött med pomes som vi ska äta på lördag och sen köpte vi även färdig fryst mat hihi , men på lördag blir de jag som får laga maten då jenny inte vill el orkar haha XD  Men vi hade super kul med Fritids jenny som vi kallar henne, blev hög musik och dans och en jävla massa skatt. 

Men min rygg blir bara sämre och sämre har super duper ont i den just nu och på nätterna vet jag inte hur jag ska ligga å svårt att vända sig oxå, mockningen går inte alls nu längre men däremot tar jag ut hästarna och även in såklart, täckar av/på borstar å även foder går dock snabbare på morgonen när vi har de så, så kanske inte bara va negativt att jag har ont ;) 

Men på måndag blir ska de bli såå jävla skönt att komma hem härifrån och längtar å saknar den hemliga personen som jag skrev om innan, längtar tills man får mysa där igen. 

men nu ska jag och Jenny kolla på filmen Monocerus den mystiska enhörningen :) hihi 
Men sov gott på er och ha en bra dag imorgon de ska iaf jag försöka ha :D 

/Puss Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0