nej inte alls arg

tjabba tjena halå asså!

Är ju nästan lite så att man bara vill dö just nu, är ju fredag och alla elever har åkt hem utom stalltjänsten sitter just nu på rummet på skolan har ätit middag å så och ja nu sover Jenny och jag har ingen fucking anning om vad jag ska ta och hitta på, film orkar jag typ inte kolla på och de är svin kallt i rummet. Men värmen e påväg känner jag men tar ett jävla tag innan de blir varmt. 

Men ja, idag har de ju inte hänt ett piss typ, sovit typ och ja haft stalltjänsten, ryggen värker och psyket blir Cp som vanligt när man är här! 
De här kan ju inte riktigt vara bra för hälsan kan jag tycka, iaf inte när man e skadad i ryggen blir ju bara en jävla massa mera problem, och hur kul äre och sitta instängd på ett rum och dega varje kväll inte ett jävla dugg roligt kan jag ju säga. Känns som man e fast här efter som bussarna bara går 1 gng i timman och slutar även gå vid typ 10 så hur roligt äre igentligen. Om man bara hade körkort och bil då hade man iaf kunnat åka iväg några timmar, slippa se skolan och rummet. Men hade väl bara tagit emot att åka tillbaka. 

Aja nu ska jag iaf försöka hitta på nå roligt !!!

/ Puss Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0