Lidande

Idag var jag ju uppe klockan 05:50 och gick ner mot stallet börja ta ut hästarna och ja börja med mockingen som man ska, mockninen gick rätt segt då jag verkligen började få ont i ryggen men ja klara blev vi. Frukost den satt riktigt fint, rycken värkte men de är väl bara att ta de. 

Efter som jag idag började 9:45 hade vi 1 timme och sova men när klockan ringde och jag skulle upp sa de knak och jag kunde inte resa ig upp ur sängen knappt så jenny fick gå in och sjukanmälsa mig som 2 första lektionerna så jag sov vidare till lunchen. 
Sen blev de prov i djursjukvård gick väl sådär, sedan hade jag ekologi och sen religion, där håller vi på med etik och hade disskutioner tro mig va inte den bästa dissakutionen jag varit med på direkt. 

Men nu har vi ätit middag och är mätta å belåtna och ikväll blir de bara att ta de lungt och kolla på film å vila ryggen :) 

/ Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0