Hej igen!

Hej igen mina älskade läsare!<3 
som ni vet har jag inte skrivit på vääldigt länge nu, men fått även frågor om jag inte kan börja bloggandet igen. Och efter som ni så gärna vill de så ja självklart börjar jag igen!. Har själv saknat er en hel del :D 

Just nu har jag precis packat klart för jag ska iväg på stalltjänst i skolan imorgon inget jag ser jätte fram emot efter som de blivit ett riktigt snöväder nu. jätte mycket snö har de blivit å hur kul äre igentligen att gå upp halv 6 och ta ut hästar ? inte så jätte kul va. 
Men nu har jag precis lagt mig i sängen och ska äta två äggmackor och dricka en kopp te mysigt va? ;) 

Men vet ni, tror nästan jag haft en av dom mysigaste helgen nu på vääldigt länge, va hemma hos en pöjk som just nu e hemlig för just er läsare sen får vi väl se hur fortsättningen följer, men kan säga att de va en super duper helg :) 

Men ja nu ska jag nog ta och kolla på film så tycker de här får räcka som en ny start på bloggen så höres vi imorgon igen<3 

/ puss Maria 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0