Äntligen!

Säger bara äntligen är min stalltjänst slut för denna gång, tyvär kommer de två gånger till haha men aja e iaf hemma nu och varit ett tag oxå och ni ska bara veta hur skönt de var att komma hem igen. Super kul att träffa sötis voven igen, saknat henne super mycket och kanhon höll på att pussa sönder mig när jag kom hem haha. Men nu ligger jag i min älskade säng gud vad jag har saknat den, ni som känner mig bra vet ju att min säng e min älskling och kommer alltid å vara...jag bara älskar den. okej de är inte världens skönaste säng men ändå den e min och den e bäst haha. Men imorgon ska jag upp vid halv och och ja åka till skolan ska ha utvecklingssamtal så hoppas verkligenatt de går bra, sne slutar jag och vet inte riktigt vad jag ska göra efter men men de märker vi då :D 

Men nu ska jag sova e skit trött så godnatt å sov sött vakna blött :D 

Puss M 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0